Skip to main content

תופעות בעור היילוד

Newborn Skin Conditions

עורו של התינוק עדיין מתפתח ולכן זקוק ליחס מיוחד. ילודים רבים חווים תופעות שונות בעור בשעה שעורם מסתגל לעולמם החדש.

הטיפול בעור התינוק יכול להיות הרבה יותר בשביל התינוק שלך

כאשר אתם דואגים לעורו של התינוק, אתם עושים הרבה יותר מאשר לשמור עליו בריא.

מחקרים מגלים כי המגע השגרתי, במהלך הרגעים היומיומיים בהם אתם מעסים ברכות עם תחליב לחות או רוחצים את התינוק, הם קריטיים לגדילה, להתפתחות, לתקשורת וללמידה של התינוק. הניחוחות המוכרים והמהנים של מוצרי טיפוח ג'ונסונס® בייבי יכולים לשפר את מצב רוחו של התינוק ואת הערנות שלו.

יחדיו, מגע וריח עוזרים ליצור זיכרונות שנשארים בעוד אתם מפתחים את הקשר ואת ההתפתחות השמחה והבריאה של התינוק.

עורו המתפתח של התינוק

עורו של תינוקכם צריך להסתגל למעבר מהסביבה המימית ברחם לסביבה היבשה יותר לאחר הלידה. המעבר הזה אינו מיידי, ומשום כך עור התינוק עדין יותר מעורכם. למרות שעור התינוק סופג יותר מים מעור בוגר הוא גם מאבד אותם מהר יותר מה שגורם לסיכון מוגבר ליובש. גם מערכת החיסון של התינוק עדיין מתפתחת, ולפיכך הוא נתון בסיכון מוגבר לפתח זיהומים.

אקנה של תינוקות

כ-20% מכלל התינוקות סובלים מאקנה של תינוקות. על פי רוב הפצעונים נעלמים במהלך החודשים הראשונים. תפרחת זו יכולה להופיע כפצעונים בעלי ראש לבן או כפריחה עדינה. פצעונים או כתמים לבנים קטנים המכונים מיליה (milia) מופיעים בדרך כלל על הפנים, במיוחד באזור האף והסנטר. הם אינם מגרדים ולא יפריעו לתינוקכם. פצעונים אלה נוצרים כתוצאה מבלוטות זיעה בלתי מפותחות ומשאריות הורמונים מתקופת ההיריון והם יחלפו מעצמם.

למרות שמרבית מקרי האקנה חולפים מעצמם, אם בכל זאת נראה שיש החמרה ואתם דואגים, התייעצו עם רופא הילדים.

קילופי עור

ייתכן שבמהלך הימים הראשונים תבחינו כי עורו של התינוק מתקלף קמעה, במיוחד בכפות הידיים, בכפות הרגליים ובעקבים. זוהי תופעה רגילה לגמרי, במיוחד אם הוא נולד לאחר תאריך הלידה המשוער. הקילוף ייעלם בתוך מספר ימים. אתם יכולים להתייעץ עם רופא ילדים אם מריחת תחליב לחות או משחה יכולים לעזור.

אקזמה ועור יבש

תינוקות רבים סובלים מאקזמה ועור יבש. למדי כיצד לזהות מצבים אלה ולטפל בהם.

קשקשת

לחלק מהתינוקות יש קשקשת או סבוריאה דרמטיטיס – מצב שבו נראים קשקשים או קילופי עור קטנים בקרקפת ובגבות. זוהי תופעה נפוצה מאוד שיכולה להתחיל בשבועות הראשונים לחיי התינוק ועל פי רוב נמשכת מספר שבועות או חודשים. למרבה המזל תופעה זו חולפת בגיל 8 עד 12 חודשים.

על מנת להקל על הקשקשת, תוכלו לעסות את הקרקפת בשמן כגון שמן לתינוק ג'ונסונס® בייבי לריכוך העור המתקלף. לאחר העיסוי המתינו מספר דקות וסרקו בעדינות על מנת להסיר את הקשקשים. אחר כך תוכלו לחפוף את שיער התינוק עם שמפו עדין שפותח במיוחד לתינוקות המתאים לשימוש החל מהאמבט הראשון, תרחיץושמפו מכף רגל ועד ראש ג'ונסונס® בייבי.

תפרחת חיתולים

תינוקות רבים מפתחים תפרחת חיתולים בשלב כלשהו בחייהם. למידע אודות הטיפול בתפרחת חיתולים ומניעתה בקרו במדריך לתפרחת חיתולים.

למרות שמרבית התופעות נפתרות מאליהן, אם אתם חוששים או מודאגים מומלץ להתייעץ עם רופא הילדים או אחות טיפת חלב.

Clinically Proven Mildness

עדינות מוכחת מדעית™

 

למדו אודות הבדיקות המחמירות, המומחיות וההקפדה על איכות שנועדו להבטיח שמוצרי ג'ונסונס® בייבי הינם בטוחים, עדינים ומתאימים לעורו העדין של התינוק.

הורים בכל רחבי העולם סומכים על ג'ונסונס® בטיפול בתינוקותיהם

אנו מחויבים לעבוד עם הורים, מומחי בריאות ומדענים על מנת להבטיח שמוצרינו ימשיכו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, איכות וטיפוח.

חזור למעלה