Skip to main content

Title

למה לבחור בג'ונסונס®?

כהורים עלינו לקבל כל כך הרבה החלטות, שלפעמים זה פשוט מתיש! כדי להקל עליכם מעט בתהליך בחירת המוצרים לתינוק, יזמנו את "למה לבחור בג'ונסונס®?" כאן תוכלו לקרוא על המדע והערכים שמאחורי המוצרים שלנו, ולהתרשם מתקני האיכות והבטיחות שמנחים אותנו לאורך כל הדרך.

אנחנו יודעים כמה חשוב לכם לבלות זמן איכות עם התינוק שלכם, ואנחנו גאים לתמוך בדורות של משפחות שבחרו לסמוך עלינו.הצוות המסור של ג'ונסונס® עושה ימים כלילות כדי ליצור מוצרי טיפוח עדינים ובטוחים לתינוק.

שכשמדובר במוצרי תינוקות, אנחנו הולכים על בטוח. אנו מתייחסים ברצינות רבה לאמון שאתם נותנים במותג שלנו, ולכן תקני הבטיחות והאיכות שלנו הם מהמחמירים בתעשייה.

כל כך הרבה מידע מתפרסם על המרכיבים של מוצרי תינוקות, שזה יכול להיות מעט מייגע לבדוק את כולו. לכן החלטנו לעזור לכם במשימה, ולספר לכם איך אנו בוחרים מרכיבים בטוחים ועדינים המתאימים בדיוק לעור התינוק שלכם.

אנחנו יודעים עד כמה הרגעים היום-יומיים שבהם אתם צוחקים, משתעשעים באמבטיה ומעסים את התינוק שלכם לפני השינה, הם רגעים מיוחדים. לכן אנחנו מפתחים במסירות מוצרים באיכות הגבוהה ביותר העוזרים לכם להעמיק את הקשר עם התינוק שלכם.

כשאתם בוחרים במוצר של ג'ונסונס® אתם עוזרים לנו לתמוך בתוכניות גלובליות למשפחות במצוקה, ולהשקיע כספים במערכות הסברה ייחודיות שמסייעות בהגנה על הסביבה.

פריצת הדרך המחקרית של ג'ונסונס® מלמדת על חשיבותן של חוויות רב-חושיות עבור התינוק אשר תורמות להתפתחות טובה ובריאה שלו.
חזור למעלה