Skip to main content

כשאתם מביטים בתינוק שלכם משחק בארגז החול או מתרוצץ עם חברים אי אפשר להימנע מלתהות מי יהיה כשיגדל. אנחנו יודעים שאתם מייחלים לו שיגדל בעולם שבו אנשים עוזרים האחד לשני ושומרים על כדור-הארץ.

במשך דורות המשפחות שלנו גדלו עם ג'ונסונס®, ולכן הדאגות והחלומות הללו מוכרים לנו היטב. מסיבה זו התחייבנו להשתמש במשאבים שלנו כדי לדאוג לסביבה ולמשפחות ברחבי העולם. המטרה שלנו היא לעזור בשמירה על כדור הארץ בריא עכשיו ובעתיד.

משפחות בריאות

פעילויות התנדבותיות, תרומות כספיות והפצת תוכניות הכשרה, מאפשרים לנו לפעול למען רווחת ובריאות התינוקות והמשפחות שלהם בכל רחבי העולם.

 

כמה מהתוכניות שאנו שותפים להן הן:

ג'ונסונס® שותפה בתכנית מטעם ארגון, הפועלת במסגרת בינלאומית כדי לספק תמיכה, רווחה וחינוך לילדים החיים בקהילות מוכות עוני או משבר.

מטרות ועידת המילניום 

ב-2010, ג'ונסונס® יחד עם חברת האם ג'ונסון & ג'ונסון, נענו לקריאת האו"ם להציל את חייהם של נשים וילדים ולשפר את בריאותם ורווחתם. קריאה זו לעזרה, שקיבלה את הכינוי "כל אישה וכל ילד" Every Woman Every Child, ענתה על מטרות 4-6 של ועידת המילניום. החברה שלנו התחייבה לסייע בהשגת מטרות אלה, הנוגעות בבריאות, ע"י התחייבות מקיפה בתוך חמש שנים להגיע ל-120 מיליון נשים וילדים עד לשנת 2015, תוך שיתוף פעולה עם שותפים מתחומי היילודה, החינוך והבריאות.

ג'ונסון & ג'ונסון הגיעה ליעד שהציבה לעצמה שנה מוקדם יותר מהמתוכנן, ואף עברה את היעד שהציבה ב- 2015. כשארגון האו"ם יציג השנה את מטרות הפיתוח החדשות, אנו נמשיך במאמצים שלנו לדאוג לרווחה ולבריאות של נשים, ילדים ומשפחות ברחבי העולם.

סביבה בריאה
יחד עם חברת האם ג'ונסון & ג'ונסון, אנו לוקחים חלק בתוכניות לשמירה על הסביבה שבה הקטנטנים שלנו יוכלו לגדול בבטחה.

תקן EARTHWARDS®

היעד שלנו הוא כי עד שנת 2020, כלל המוצרים החדשים של ג'ונסונס® יעמדו בתקני EARTHWARDS®. מושג זה מבוסס על תקנים מדעיים לאיכות הסביבה הכוללים לכל הפחות 3 מתוך 7 הקטגוריות הבאות: חומרים, אריזה, אנרגיה, מים, פסולת, חידושים והשפעה חברתית.

לנו אכפת ממיחזור
במוצרים שלנו עושים שימוש בעיקר בחדר האמבטיה- מקום שבו לרוב אין פח מיחזורCARE TO RECYCLE. עוזרת להעלות את המודעות לגבי חשיבות מיחזור המוצרים מהחדר הקטן הזה, האחראי על כמות נכבדת של פסולת מפלסטיק!

זו המחויבות שלנו לדאוג לבטיחות שלכם ולהעריך את מידת ההשפעה שלנו על הסביבה.
היות שרבים ממוצרינו נשטפים מהגוף ישירות למערכת הביוב המקומית, שבתורה מזינה את מקורות טיהור השפכים, עלינו להבין מה ההשפעה שיש למוצרים שלנו על הסביבה.

אנו משתמשים בכלי הנקרא GAIA-Global Aquatic Ingredient AssesmentTM. כלי זה מאפשר לנו למדוד כל מרכיב לפי הקריטריונים הבאים:

  • כמה זמן המרכיב נשאר במים
  • כיצד המרכיב עלול להצטבר עם הזמן
  • איך, אם בכלל, עלול המרכיב להשפיע על החי במים

הציון המתקבל מאפשר לנו לקבל החלטות נבונות יותר כשאנו בוחנים מוצר קיים או מייצרים מוצר חדש.

למידע נוסף על המאמצים לשמירת הסביבה שעושה חברת האם שלנו ג'ונסון & ג'ונסון כבר למעלה מ-120 שנה, אנא בקרו בעמוד שלנו.

חזור למעלה