Skip to main content

כל כך הרבה מידע מתפרסם על המרכיבים של מוצרי תינוקות, שלעיתים קשה לדעת מה היא ההחלטה הכי טובה עבור הקטנטן שלכם.

אנחנו יודעים שלא תשתמשו לעולם במוצר לתינוק מבלי לבדוק אותו קודם. גם אנחנו לא. אנחנו בודקים כל מרכיב, כל שילוב מרכיבים ואת הבטיחות של המוצרים שלנו לפי אותו תקן בטיחות שהיינו מיישמים עבור התינוקות שלנו. לכן על מנת לעזור לכם, רצינו לחלוק אתכם שיקולים נוספים המנחים אותנו בבחירת מרכיבים ופיתוח המוצרים שלנו.

בחירת נכונה של חומרים משמרים

חומרים משמרים הם מרכיבים המונעים קלקול, ממש כמו במוצרי מזון מסוימים. אנו זקוקים להם כדי לשמור על טריות המוצרים שלנו, וכדי למנוע הופעת עובש או חיידקים. למעשה, ללא מנגנון משמר כלשהו, הייתם נאלצים לזרוק מוצר מספר שבועות בלבד לאחר פתיחתו כדי למנוע התפתחות עובש.

צוות ג'ונסונס® לא חוסך במאמצים כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לשמר את מוצרינו כך שיהיו בטוחים לשימוש. יש אין ספור חומרים משמרים בעולם, אך רק מספר קטן עומד בתקנות הקפדניות שלנו עבור תינוקות.

תקני בטיחות ברחבי העולם

כלל המוצרים של ג'ונסונס® נבחנים בקפדנות ללא הרף כדי לעמוד בתקני האיכות והבטיחות הגבוהים ביותר. זו הדרך שבה אנו מציבים רף גבוה לפיתוח מוצרי התינוקות הטובים בעולם כבר למעלה ממאה שנים.

אם אי פעם תהיתם מדוע מרכיבי מוצרינו משתנים ממדינה למדינה, תופתעו לגלות שהסיבה לכך היא העדפות שונות של הורים. בארה"ב למשל, מרבית האמהות מעדיפות קצף בעל בועות גדולות ומבריקות, בעוד שבאירופה מעדיפות האמהות בועות קטנות יותר ובמרקם שונה. כדי להתאים את עצמנו להעדפות שלכם, אנו עושים שימוש במרכיבים שונים שממשיכים לשמור על הבטיחות והעדינות של המוצר.

שמות המרכיבים: מה המשמעות שלהם?

אנו יודעים שרשימת המרכיבים בצד האחורי של מוצרינו יכולה לבלבל מעט. אנו עובדים לפי מדריך מילוני (INCI Dictionary) כשאנו מתארים את שמות המרכיבים. כתוצאה מכך, מרכיבים פשוטים יחסית עלולים להישמע מסובכים יותר מכפי שהם באמת. לדוגמה, תמצית שמן קוקוס צריכה להיות כתובה לפי המדריך בשמה הרשמי, lauric acid.

קראו את הפרק מאחורי התווית כדי לקבל מושג על מטרתו של כל אחד מהמרכיבים שלנו.

מרכיבים שאינם רעילים

המוצרים שלנו בטוחים לשימוש ואינם רעילים.

למעשה, אנו פועלים בהתאם לתקני בטיחות קפדניים ומקיפים כדי להבטיח שמוצרינו תמיד יהיו בטוחים לשימוש. בנוסף לכך אנו בודקים ומעדכנים כל העת את מוצרינו כדי לתת מענה למחקרים והעדפות חדשות.

ללא ניסויים על בעלי-חיים

המותג ג'ונסונס® אינו מבצע ניסויים בבעלי חיים, לא במוצרים ולא במרכיבים.

בענפים אחרים של חברות ג'ונסון & ג'ונסון המפתחים תרופות ועזרים רפואיים, עלולים להיות מחויבים בבדיקה על בעלי-חיים, בהתאם להנחיות גופים מנהליים כמו מנהל המזון והתרופות האמריקאי.

הענפים השונים של חברת ג'ונסון & ג'ונסון חייבים לציית לדרישות הללו, אך אנו עושים זאת בהתאם למדיניות מפורטת של ניסויי בעלי-חיים המשקפת את התקנים הגבוהים ביותר לרווחת בעלי-חיים.

ללא חומרים מאלחשים

לעיתים אנו שומעים על ההנחה המוטעית שאנו משתמשים בחומרים מאלחשים במוצרי הקץ לדמעות®. אנחנו לא משתמשים בחומרים מאלחשים לא במוצרי הקץ לדמעות® ולא במוצרים אחרים שלנו.

 

כלל המוצרים האהובים של ג'ונסונס® נבחנים בקפדנות ללא הרף כדי לעמוד בתקני האיכות והבטיחות הגבוהים ביותר. זו הדרך שבה אנו מציבים רף גבוה לפיתוח מוצרי התינוקות הטובים בעולם כבר למעלה ממאה שנים.

שאלות נפוצות על מרכיבים

בואו לקבל תשובות לשאלות נפוצות נוספות על מרכיבים, שינויים והתאמות שאנו מבצעים במוצרי ג'ונסונס®.

חזור למעלה