Skip to main content

הטיפול בשיער התינוק ועיצובו

Baby Hair Care & Styling

עם המוצרים הנכונים וקצת סבלנות, הזמן בו אתם דואגים לשיערו של ילדכם הפעוט יכול להיות הרבה יותר. המגע העדין שלכם והניחוחות המוכרים של מוצרי טיפוח השיער ג'ונסונס® בייבי עוזרים לתינוק להמשיך ולהתפתח בעוד אתם מחזקים את הקשר בינכם.

לעתים, הטיפול בשיערו של תינוקכם יכול להיות מאתגר מאוד. אך אם לא תטפלו בו הוא עלול להיות יבש ומלוכלך ולגרום לעור קרקפת לא בריא.

הנה מספר עצות שימושיות שיעזרו לכם לטפח את שיערו של ילדכם בלי בלאגן ובלי דמעות.

הפכו את זה לכיף

מרבית הפעוטות לא אוהבים שחופפים את שערם, ולכן עליכם לעשות זאת באופן הכי פחות מכאיב. נסו לשיר  יחד בזמן החפיפה, ספרו לו שאתם עושים לו עיסוי קרקפת כשאתם חופפים את שיערו בשמפו אל דמע ג'ונסונס® בייבי. תנו לו להפריח בועות בזמן החפיפה.

למגע שלכם יש את הכוח להרגיע אותו, כך גם תוכלו להכין אותו לשינה טובה יותר כחלק משגרת זמן הרחצה.

סרקו את השיער כשהוא רטוב

לאחר החפיפה, סרקו את השיער במסרק מרווח והתירו את הקשרים הקטנים, וכך תמנעו היווצרות קשרים גדולים. אל תשתמשו במברשת שיער על שיער רטוב.

התספורת הנכונה

עם התספורת הנכונה תוכלו לטפל בקלות בשיערו של ילדכם. במקרה שלילדכם יש שיער מתולתל, ייתכן שתעדיפו שיהיה באורך אחיד וללא פוני. אם לילדכם שיער סמיך או גלי מאוד, תספורת מדורגת תוכל להפחית היווצרות קשרים. התייעצו עם מעצב שיער ביחס לאפשרויות השונות.

הגנו על העיניים של ילדכם

אף ילד לא אוהב שנכנסים לו דברים לעיניים, לכן, שקלו להשתמש במצחייה לאמבטיה או שטפו את שיערו כשראשו נוטה לאחור, כך תימנעו מנזילה של מים על פניו.

עיניהם של תינוקות שזה עתה נולדו עדיין מתפתחות. בהשוואה למבוגרים; ילודים ממצמצים פחות, הם לא מגנים על עיניהם על ידי עצימתן כשעצם כלשהו מתקרב אליהן, ודומעים פחות. לכן עצמים יכולים לחדור לעיניהם יותר בקלות ולגרום לגירוי.

כדי להימנע מדאגות בזמן האמבטיה, נסו את שמפו אל דמע ג'ונסונס® בייבי עם נוסחת הקץ לדמעות® שלנו, שפותחה במיוחד בעבור תינוקות וילדים קטנים, והיא עדינה לקרקפת ולעיניים כמו מים טהורים.

הגנו מפני שיער פרוע וחשמל סטטי

אם לילדכם יש שיער מתולתל, יש סיכוי טוב שהוא יהיה פרוע במזג אוויר גשום או לח. שיער חלק עלול לעמוד במזג אוויר קר ויבש. בהתאם למזג האוויר תוכלו לשים בשיערו מעט שמן ג'ל בתוספת קמומיל ג'ונסונס® בייבי וכך לשמור על מראה מסודר. נסו לעצב את שיערו של ילדכם הפעוט על ידי איסופו לדוגמה.

שימו לב לקשרים

לעומת שיערם של מבוגירם, שיערו שלהתינוק הוא דק יותר ויש יותר סיכוי שיווצרו בו קשרים וכשזה נוגע לקשרים, ניסיון הברשה של השיער עלול לגרום להתפרצות זעם. עם העזרה של המוצרים הנכונים, הרגעים אותם אתם מבלים בסירוק עדין של השיער יכולים להפוך לעוד הזדמנות להתחבר לילדכם.

קשרים נוצרים בקלות רבה יותר בשיער סמיך ומתולתל. מומלץ לשטוף את השיער בכיוון צמיחתו.

לטיפול נוסף בהתרת קשרים או בשיער קשה לסידור, ניתן להשתמש בספריי להתרת קשרים ניתן להשתמש בו על שיער יבש או רטוב כך שתוכלו לעשות בו שימוש גם בימים שבהם אינכם חופפים את שיערו של ילדכם. זה יאפשר לכם למנוע היווצרות קשרים.

שמרו על שיער ארוך בלילה – לעולם אל תשאירו סיכות בשיער ואל תשאירו אותו אסוף באופן מתוח מידי. אם השיער ארוך מספיק ניתן לקלוע אותו לצמה לפני השינה.

השתמשו במוצרים עדינים בלבד

שיערם של תינוקות ופעוטות שונה מאוד משיער של מבוגרים ונדרשים מוצרים אחרים לטפח אותו ולשמור על נקיונו. חשוב להשתמש במוצרים עדינים לטיפול בשיער של ילדכם. מוצרים אלה מכילים חומרים עדינים שפותחו במיוחד עבור ילדים. השתמשו בשמפו מועשר במרככים למען שמירה על שיערו העדין של תינוקכם.

כמו כן, שימו לב לניחוח, שכן ריח הוא החוש המקושר ביותר לזיכרון, וניחוחות מוכרים ומהנים, כמו הניחוחות של המוצרים של ג'ונסונס® בייבי, תורמים לשיפור במצב רוחו וערנותו של התינוק.

עודדו את ילדכם לשתף אתכם פעולה בזמן החפיפה וטיפוח השיער.

החמיאו לילדכם על מראהו וכך תסייעו לו לאמץ הרגלי טיפוח טובים. בעזרת טיפול נכון בשיער, תוכלו להימנע מקשרים ולהפוך את הסירוק לפעולה נעימה יותר לשניכם.

הורים בכל רחבי העולם סומכים על ג'ונסונס® בטיפול בתינוקותיהם

אנו מחויבים לעבוד עם הורים, מומחי בריאות ומדענים על מנת להבטיח שמוצרינו ימשיכו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, איכות וטיפוח.

חזור למעלה